ass trött

heeeej ;P<333

snacka om att jag e trött på riktigt just nu jag hara inte sovit nåntong i natt...
jag ska ta och lägga mej om ca 2 timmar för då drar pappa till jobbet och då kan jag gå ner och lägga mej xD

det börjar bli ljust ute men kl e ju bara 4.22 och det e redan ljust ;'O
min syster sover tror jag pallar inte att gå och kolla -.-"


i dag häder det inte så mkt tror jag det blir väl att sova bort typ halva dan som vanligt xD
ingen kommer att få tag i mej efter som min mobil e helt död =) (L) <333


det kanske blir att ringa jossan och sova där ett par nätter xD
weeeii jag får snart sova det är bara 1 timme och 40 min kvar sen får jag sova :D <3333 (L)



weei nu har min bror hannes vaknat han är lite konstig han är inte äns trött medans jag e skit trött och typ sover när jag skriver just nu x"D


nej nu ska jag kanske ta och plocka ur min säng på mitt rum och lägga mej där =)

det ser ut som det inte blir någo sol i dag =( <333 (L)


nej ska dra nu puss puss ;*<33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0