vist är han sööööt



heeeeeeeeeeeeeeeej bloggen! =D


ska snart åka till tim jag vet inte vad vi ska göra jag tror jag ska övertala han att vara på stan :D men jag kommer ju liksom inte att lyckas så bra med det kännder det på mej XD

jag sitter och skriver basse på min blogg precis som jag gjorde med tim förut :D
fast nu är et hans bror =D OBBS TIM PÅ BILDEN NYSS !

hahah basse XD
a:D
vad fan göru Xd
Väntar på att du ska skriva klart :PpPp
jaha vrf väntar du på det för x"D
vänta Tim logga in på msn :P
nej viste jag inet XD
Är du kvar fast man loggar ut tims msn ?:P
tim vänta
Men Tim gick hem till morsan :PPPp
och vart e han nu
Paradiset :P
okej vart var han nyss
Tjärna ängar Pp
okej vem bor där
Syrran :P
jaha XD
han e inte ut loggad än
Ska vi logga ut ?
gör inget då försviner allt
Han är ju utloggad ?:P
ja men vet ju aldrig vad som händer om någon annan loggar in :(M
en då kan du ha fjärrhjälp på min msn så kan du skriva med Tim :P
du det är lungt han e in loggad fast på en annan dator
Får jag logga in på min msn då?
ah det får du =D


det här var jag och basse som satt och skrev hoppas ni har det kul att läsa X"D

Basse<333
tiiimm <333


här kommer det en bild på tim :D







hoppas ni har haft en bra dah alla



puss puss










Kommentarer
Postat av: Tim

nej de är jag inte (A)

2010-08-14 @ 12:51:41
URL: http://soundgoodizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0