du lekte med mitt liv :'(


heeeje bloggen...


jag fattar inte hur du kunde....
jag litade på dej du sa att du bara höll på med mej :/
men där trodde jag fel om dej du ljög för mej jag fattar inte hur du kunde...
vrf sa du inte bara att du höll på med en annan innan jag fick liksom känslor för dej :'(
och sen sa du att du valde bort henne men när jag ringde på Lukas mobil så pratade du med henne...
du viste inte att Lukas pratade med mej jag hörde att du pratade med henne :'( du sa älskling till henne jag började nästan gråta...
min syster mådde fan skit..
vet du vrf hon gjorde det jo det är så här hon fick se mej må skit dåligt liksom...
jag ligger fan vaken på nätterna och tänker på vrf du gjorde som du gjorde mot mej...

du betydde mkr för mej vist vi kände varandra inte så bra :/
men ändå jag fattar inte vrf GJORDE du så mot mej Oscar :'(



nej nu ska jag skriva om i dag :)
första dan i skolan i dag det var skit kul :D
fan liksom alla kände igen mej XD
jag ska försöka att byta till ett över skåp jag fick under skåp -.-"
vi har skolfoto i morgon kl 14.10 =D

nej nu ska jag ta och sova lite måste upp tidigt i morgon =D (L)

hoppas ni har haft en bra dag alla bloggare :D



puss puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0