flyttat! :'(

hej bloggen!



livet e svårt de lovar jag ....
bor inte hos pappa längre och snart börjar skolan igen det är bara 2 dagar kvar....
jaha då var det bråk med tobbe -.-"
fattar inte vad hur han orkar.....

i morgon blir det att ta det lungt ska skriva på papper till skolan för mitt skåp xD
vet inte vilket nr jag få på skåpet Xd....

vilket sommar lov xD
har kekat makroner i 3 veckor och i dag fick jag riktig mat fast det kändes konstigt ....
efter som jag har kekat makaroner i 3 veckor och sen kommer riktig mat...

asså jag har gör tråkigt just nu det finns ingt att göra just nu =(
nu ska jag försöka att vända rätt på dygnet på en dag men jag tror inte att det kommer att gå så bra xD

jag orkar inte bråka med någon just nu :'(
kan ni inte bara låta mej vara tills ni har lugnat ner er lite tack ....

nej ska dra nu hoppas ni har haft en bra dag alla :D <3333


puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0