god morgon

hej bloggen

nu e jag tbx igen efter ett litet problem men min dator -.-"
den har inte funkart som den ska göra :(
och den funkar inte än man kommer in på msn men inte på intrernet så jag kan inte lägga upp så många blogg inlägg som jag bruka göra :'(

just nu sitter jag på farfars dator så jag kanske kommer att lägg upp till inlägg senare i dag ;D <333
men som sagt jag hara precis vaknat och ska snart ut och röka med siz :D
senast vi rökte det var i går kväll när jag kom hem från tobbe xD

nej nu ska jag dra innan farfar kommer hem :(
ni får ha de så bra ni märker om jag lägger in något på bloggen senare ;D <33333

glöm inte att rösta på mej

http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=utwe620100806145539dx3/
puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0