god morgon

heej bloggen!


nu sitter man och kollar på bolibompa x"D
fan vad kul det var fast ne...
bolibompa äger hahahah xd

jag har precis vaknat pappa kom kom klar var väl 13.20
i dah händer det inte så mkt det kanske blir att dra till hedemora om jag än kommer någon stans
då blr det väl att sova hemma hos Oscar :)
men det är bara om jag än kommer in till hedemora!

+ att jag håller på att bli sjuk tror jag :(
aja snart börjar skolan =D fan vad jag längtar efter att få träffa alla :D <333


i dag kanske dte inte händer så mkt tror jag ;D <33
det kanske blir att ta lite kort om jag årkar =)
ska försöka att lite fina kort tror jag...
det kanske blir att gå ut men då blir jag bara mer sjuk  :(

nej nu ska jag ta och röka tror jag =)
hoppasnu har en bra dag alla :D <3333



puss puss (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0