god morgon =)

heej på er alla blogg läsare =)

har precis vaknat jag har bara sovit i ca 8 timmar
efter som det spökar i vårat hus så det lite svårt att sova -.-"
+ att min siz låg och pratade i tele till kl var typ 3.30 om lite mer....


idag blir det att städa huset igen fast i dag är det övervåningen då blää +O(
dte är iaf sol ute idag så det kanske blir lite stek...


nej nu ska jag ta och dra ner och röka med siz (L)
kanske gör ett senare in lägg jag orkar inte nu j
ag är för trött för det xD


puss puss


Förresten glöm inte att rösta på mig som veckans blogg!
Jag är nummer 6 http://grrawr.blogg.se/2010/august/samla-roster-nu.html#comment





kommentera gärna lite innan ni går =) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0