GOODMORGON!

heeeej bloggen x'D!



nu sitter man åter här igen och trökar ska snart  dra till borlänge och träffa tim :D
jag vet inte när jag kommer hem igen...
om ni vill något så får ni smsa mej elr ringa =)


just det jag tänkte ladda upp lite bilder från dom här dagarna som har varit weeii xd
dom kommer lite längre ner orkar inte ladda upp dom på en gång...

jag håller på att knarkar en låt den e jätte bra ni borde lyssna på den..
ni kommer att tycka att jag e barnslig men den låten e bra x"D

lyssna
http://www.youtube.com/watch?v=qfGTMcTu0iI
hahahahaha XD

+ vi har och hämtade en epa elr jag börja bygga på den det sak bli kul att börja jobba med bilar igen :D
ni kanske tror att jag att jag kanske inte kan med bilar men en sak som jag inte har berättat det det är att jag e upp född med bilar =D


nej nu ska jag ta och fixa mej ska snart dra till tim det blir att vara på stan :D
hoppas han går med på det...

ska prata med han (L)

här kommer bilderna som jag lovade =D <333




frase



hade lite tråkigt i cam så jag lekte fjortizzz fan vad alla asg åt mej



sen hämtade vi epa till mej det blir en hel del jobb det ska bara bli kul =D



den e inte så låg men ska bli lägre det kan jag lova
jag kommer få åka massa jävla om vägar efter som jag inte kommer över farthinderna XD




sista bilden för i dag ;P<333



puss puss (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0