goood morgon ;P (L)

god morgon sötisar ;P<33


har presic vaknat ;) (L)

i dag blir det att de lungt igen kansek ska ta och ringa jossan och fråga om jag kan i sova hemam hos henne i dag  :-)


ska väl snart käka frulle om jag orkar men det orkar jag väl inte för då måste jag gå ner xD
snart åker jag till öland och tävlar längtar redan med de den sista helgen i aug O_o


det har inte varit sol på 3-4 dagar nu :-(
jag vill sa sol igen så man kan vara ute och ha kul det är inte äns kul att gå på stan när de är dåligt väder :-(


jag kanske gör ett inlägg senare i dga om jag orkar :-)

puss puss ;P<33



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi aaw tack :D <33 jaa såklart du får <3

2010-08-01 @ 14:07:18
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0