heeeeej !

heeeej bloggen!


har precis kommit hem från att varit med pappa till borlänge =D
jag träffade tim vi hade jätte kul tsm ;P<333
fan vad jag har saknat den killen (L)

vi rökte upp hela mitt cigg packet x"D
på bara några timmar bara för att jag var rök sugen 24/7 X"D
aja fan ville inte åka hem :(
tack för i dag tim och hans vänner som jag inte vet vad dom heter x"D

föst kom tim och möte mej vid ICA MAXI
med sin bror...
sen drog vi till stan och satte oss där
och så kom det några till men dom drog nästan på en gång :(
aja jag och tim hade kul iaf =D

nej nu ska jag ta och starta om datorn igen hoppas ni har haft en bra dag ;D <333


puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0