heeeeeje


heeeeeeeeeeeje bloggen! <3



nu sitter jag här igen jag har varit lite dålig på att uppdaterat min blogg på den senaste tiden :(
kan kan skriva lite om min vecka för att vara en snellhest =D

jag började skolan i onsdags..
det sööög balle men lite kul vare att få träffa alla :D
och på torsdagen vart det hel dag vi börjar kl 8.30 och slutar kl 15.30...


jag har ganska tråkigt just nu och har haft hela dagen -.-"
och just nu sitter jag och tjafsar lite med Sofia på msn det är skit kul
jag har inget annat för mej just nu
jag lovar att jag ska försöka att göra mer in lägg på bloggen nästa vecka :D
jag kan a och låna skolans dator :D om jag äns kommer åt någon alla e liksom upptagna -.-"
det suger balle riktigt hårt x"D


nej man ska väl ta och lägga sig efter som jag ska vara inne i stan kl 6.15 i morgon bitti ska tävla :D
ska till Edsbyn så sär kommer min helg att se ut :D

lördag: åker till Edsbyn kl 6.15
söndag: åker till Edsbyn kl 5.00


japp det är min helg och nästa tror jag att det blir att åka t pappa och tröka lite där med :D


ni får ha det så bra alla (L)


puss puss <33333











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0