heej (L)

hej alla blogg läsare =) (L)

sitter just nu och pratar med en kille som håller i ett model jobb vet inte om jag ska ta det men då blir att åka till new york och jobba där :( vill inte åka i från sverige


jag e klar med att städa huset snacka om att det inte var städat på ca 1 år blää
+ att jag lucktar axe jag skulle se om pappas axe var slute mendet var den inte jag hade flaskan åt fel håll så jag sprutade ner hela mej i axe +O(


i morgon blir det samma sak fast på över våningen bläää kommer ju att dö ju det stinker ju gammal tvätt och allt +O(

aja ska dra nu skriver kanske ett in lägg senare =) <333

puss puss (L) :)







Förresten glöm inte att rösta på mig som veckans blogg!
Jag är nummer 6 http://grrawr.blogg.se/2010/august/samla-roster-nu.html#comment

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. jadå de kan ja nog göra =)

2010-08-02 @ 17:43:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0