heej (L)

hej alla blogg läsare :-)

ska snart dra till falun och käka hemma hos pappas tjej :-)
hon e jätte söt och snäll =) (L)


har precis fixat klart mej vi åker när papa e klar han e klar snart  (L)
vet inte när jag kommer hem igen så jag skriver ett in lägg när jag kommer hem igen (L) <333

jag har ganska tråkigt just nu det finns inte så mkt att skriva nu kanske senare....


nu ska jag åka det kommer bilder sen =) (L) <3333
tror jag  iaf ;P<33



puss puss <3333




älskar dej siz hoppas du vet det <33333

Kommentarer
Postat av: J U L I A

DU ÄR NU MED I TÄVLINGEN OM ATT BLI VECKANS BLOGG!

samla röster nu så du kanske vinner! :)

2010-08-01 @ 16:01:16
URL: http://grrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0