hela min dag sweet X"D <33

heeeeeeeeeeje bloggen!


kom nyss hem från träningen men jag kunde inte träna efter som jag inte hade några grejer x"D
fan vad sur jag vart när jag inte hade  några saker med som jag kunde hämta hos pappa .....

sitter just nu och dricker Dr Pepper XD
ska väl börja ta lite kort igen tror jag ;D
vilken liv jag har liksom x"D
jag vet inte vart jag får all humor i från alla undrar efter som jag har alla dåliga skämt...

aja i morgon e det skola weeeeiii fan vad jag längtar :D
jag har inte vänt på dygnet än så kommer att vara skit trött i morgon -.-"
fy fan säger jag bara :( det är det ända med skolan man måste gå upp tidigt -.-"


jag vill skriva om en person som jag tycker om :$

namn : Tim Adam Johansson (L)

jag känner dej ganska bra vi har träffas 2 gånger..
jag har tyckt om dej länge :$
du ä en snäll och omtänksam person du finns en nära
först kändes du som en bror för mej och sen vart det att du betydde mer än vän för mej :$
jag mins när jag träffade dej första gången jag var så jävla närfös som fan (L)
det är något med dej som gör dej så speciell men jag vet inte vad de är :$
du är en fin person det hoppas du vet om Tim =)

OBS sorry för bilden XD



kolla gärna hans blogg =D <3333

http://soundgoodizer.blogg.se/



ska dra nu det var hela min dag x"D

puss puss på er alla blogg älskare :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0