HORA !!!! :@

heeej bloggen!


jag är inte så glad i dag ingen här hemma är det just nu
jag hade nästan precis gått  och lagt mej och så kommer hon
och ska hämta sina JÄVLA saker....

så nu sitter jag och på golvet bara för att  hon har tagit med sitt jävla FUCKING bord :@
och säger åt mej att fimpa min cigg.. :O


aja sitter iaf och pratar med tim i tele :D
jag saknar dej pöjken ass mkt (L)
det är sol ute så et blir att ut och hoppa lite stuts mata i några timmar =D

i morgn kommer kanske Oscar till säter ska ringa han snart :D
om jag äns orkar det XD

jag kanske tar lite bilder när jag e ute nu :D
vi kan ju hoppas på det :D

nej nu ska jag ta och dra ut vi får se om jag skriver ett in lägg senare :D
mitt Internet funkar igen weeeiiii :D


nej nu ska jag dra ha det bra alla...



puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0