inne på Tims dator x"D !

heeej alla älsklingar X"D
jag sitter just nu tims dator via min dator han skickade fjärrhjälp till mej efter som ingen annan
gjorde det :(

jag har ganska tråkigt jag hade lite kul nyss jag sminkade mej som e fortizzz x"D
snacka om att jag över drev med rampsalva hahahah och så hade jag så klart dom där sträcken på kinderna +0(
fan vad  jag asg åt mej själv då XD
så här kul har jag inte haft på länge tror jag X"D


aja i dag har det inte hänt så mkt jo vi fick cigg till slut  weeeii =D
fan vad jag och min siz vart glada då =)

sitter just nu och snackar med min älskling i tele =)<3333
jag har bild på han ;*<333
älsklingen högst upp <3333333333333
och jag nere jag syns inte =)


nej nu sa jag fan röka med siz <3333


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0