Jonna Ljunglöv är inte död :O

hon var inte död hon ljög om det :O
hon fattar inte hur många som har måt piss dåligt nu :O
det finns fan dom som nästan har tagit sit liv för henne ...


jag fattar inte vad hon tänkte med hon satt andras liv på spel just nu
gud säger jag bara man ska inte leka att man e död man fattar inte vad det kan inne bära


hon lekte med andras känslor och nu skriver hon på sin bdb att hon är död :@
asså shit  jag fattar inte vrf gör man sånt...



du kan fan inte ljuga om döden Jonna :O
tänk på hur många som nästan har tagis sit liv tack vare dej :@
du har fan snart inga vänner elr du har inga vänner längre efter de här du gjorde nu :(



Kommentarer
Postat av: kungenjonna@bdb :)

hej din lilla äckliga sak, tar du inte bort det inlägget du skrivit om mig om min ''död'' kommer jag polisanmäla dig bara så du vet :) och jag menar det. du kan ta reda på fakta innan du skriver ut en massa på internet, du kan få feta böter för detta bara så du vet :) så ta böterna eller ta bort inlägget. det va för det första inte jag som fejkade det utan två andra. det är sånna personer som DIG som går mig på nerverna. så ta bort det annors blir det en polisanmälan direkt :) chao.

2010-12-14 @ 20:41:32
Postat av: Jozzzeee@bdb

Du din lilla skabbiga sak du kan ju fan kolla vad som e sant innan du drar upp de på internet :s

och en sak ska du ha jävligt klart för dej att jonna har sina äkta vänner kvar! det är ganska sorgligt att folk skriver så om min lillasyster!

ta bort det inlägget annars ska du få se på fan! :)

vill du bli en dag äldre så ta bort de o sluta håll på! :) när folk får reda på att du e falsk o ljuger så är det du som står där utan vänner!

2010-12-14 @ 21:03:06
Postat av: DIN MAMMA !

asså vad fan e ert problem ?

låt fkn tjejen va ..

hon ljög inte om att hon var död

det vara bara ngn som hitta på de

som fan borde ta o döööö ;@

KAN NI FKN SLUTA

väx upp elr mogna har ni inget annat för er/dig elr ?

ncncn, -.-

2010-12-14 @ 23:26:55
Postat av: jonnas bästavän , som heter fucking nellie, :D oonlynellie @ bdb om du vill kolla ditt blö,

ASSÅ SERIÖST !?

har du feta problem eller ?

jonna fejkade inte sin död , de va 2 brudar.

ta reda på fucking fakta innan du säger någonting.

ta bort inlägget , anmäler dig annars.



man gör fan inte såhär mot jonna.

hon är den underbaraste på denna jord.

och mitt allt , gör någon såhär mot

henne , gör dom de mot mig också,



gör du de mot mig , gör du det mot

alla mina vänner , och du vet inte vad

dom kan göra med dig , din äckliga lilla snorunge.



ta bort detta inlägget .

annars kommer jag cuuuuuuuuuuUUUuuuuuuta sönder dig.

blir så fucking lack på sånna små brudar som dig.

skulle kunna åka hem till dig och ja.



hade det varit kul om någon fejkade din död?

och sen skyllde alla på dig , fast det inte va du?

förstår du inte hur jonna känner ?

det är inte hon som har fejkat sin egen död.

för vaffan , varför skulle hon göra de ?

vad skulle det gjort för nytta !?



lägg av med att öppna käften.

innan du vet sanningen .



PUSS PÅ DIG HORUNGE !

2010-12-15 @ 13:27:36
URL: http://bilddagboken.se
Postat av: kungenjonna@bdb '

hej igen din lilla äckliga slyna,

skriv till mig på bilddagboken annors kan

du önska att du aldrig blivit född.

jag lovar dig. det du har skrivit här är 100% falskt. ta reda på sanningen innan du öppnar din käft igen lillegumman. svär när jag får reda på vem du är så är du jääääääääävligt död! :)

puss på dig jävla äckliga fitta



/ JONNA

2010-12-15 @ 15:19:56
Postat av: Karolina<3

asså shit!

Jävla fucking hora, ta bort det här innan du ångrar dig nå in i helvete!



2010-12-16 @ 15:38:30
URL: http://Karolinaforever.bloggplatsen.se
Postat av: don't give a fuck

...om HON har skrivit de på bdb. hur kan HON då vara död?? :S

2010-12-16 @ 16:33:31
Postat av: ah

jävla TÖÖÖÖNT !

2010-12-16 @ 20:36:17
Postat av: oh shit!

JÄVLA TÖNT, ta bort de här jävla inlägget !

du är så jävla död av jonna annars:)

2010-12-17 @ 21:30:05
Postat av: Jonnassyrra:) <3

Vafan håll inte på så här mot jonna vrf är folk så avd på henne för hon är så sjukt fin och söt , hon fejkade inte om sin död det var några andra tror ja så dra åt fkn helvete jävla bitch inte för vara elak men hon kommer visst ha vänner i hela livet bara för hon är omtyckt av alla vill du också bli det , så ful du är tjejen håll inte på såhär tills nån fejkar din död med din fucking hora

2010-12-18 @ 10:53:14
Postat av: miirrreeee@bdb

sen är ju den lilla horan som skrev detta för feg för att svara álla oss som är med jonna !

äckliga fitta !

2010-12-19 @ 17:56:04
Postat av: din fucking pappa

sug min kuk din hora

2011-01-04 @ 20:24:08
Postat av: amanda :)

Tycker dock detta är rätt omoget.

för det första vart det inte hon som gjorde det.

det vart någon helt annan som sa att Jonna vart död.

för det andra, har du INGEN som helst rätt sitta anklaga henne för något hon inte gjort?

Många bryr sig om henne och står vid hennes sida än idag. För det vart inte hennes fel.

Visa lite respekt och ta bort inlägget för fan.

2011-01-26 @ 22:44:49
URL: http://-
Postat av: victoria

stackars jonna asså...!

2011-01-28 @ 17:09:47
Postat av: sanningen;)

hahahha hon fakea visst;) konstigt att just den dagen hade hon inte internet, och hennes mobil inga pengar? hon har väl vänner som kunde ha skrivit att hon lever? HAHAHAH så skämi tjej

2011-02-13 @ 10:51:34
Postat av: Hampus

Fattar inte varför folk lägger upp på sin blogg innan dom ens tagit reda på sanningen, du säger att " hon fattar inte hur många som har mått piss, tack vare henne "fejk" död " Men de roliga är att du fattar inte hur hon själv har mått när andra kanske har snacka massa skit som inte ens är sant, säger bara en sak, tro inte på rykten, ta reda på de själv säger jag bara.

2011-02-13 @ 11:14:24
URL: http://www.sk-gaming.com/member/lINAn
Postat av: jonna '

''sanningen;)''

- din fucking äckliga horunge, ta reda på sanningen innan du öppnar din feta foderlucka igen, är jävligt arg på sånna som dig, som säger en massa utan att veta sanningen? äckligt skämmigt.

NEJ jag hade inte internet eller mobil, så hur fan ska mina vänner kunna ha kontakt med mig om jag inte kunde nå dom? tänk innan du skriver fkn skabb

2011-03-02 @ 19:55:48
Postat av: den du aldrig kmr vilja träffa .

äckliga horungar , ta bort detta fattar ni ? o;

vet ni så fkn skämmiga ni är , hahah seriöst , att liksom bara få en fkn tanke att säga att ngn är "död" hahaha ni har verkligen inget fkn liv !

jag ska bajsa på er , jag ska kissa på eran äckliga smuts grav , jag ska spotta er i huvudet .

vi vet vilka ni fkn är så ta bort detta annars kmr ni bara ångra er när erat pannben är fkn SPRÄCKT !

ni är fet efterblivna .

äckliga horor , ni är stämplade som horor !

VÄNTA TILLS JAG FÅR TAG I ER , DET BLIR ERAN SISTA DAG NI SER LJUSET .

öööööööeeee , ni är fett skabbiga .

klarar nte av såna som er , hahaha , oo ni tror att alla är rädda för er säkert med , kom t mig så ska vi se , jag knäcker er båda , ett finger på mig HAHAHAHA jag bryr mig nte , bara jag får slå er ett vars ett fkn slag är jag nöjs så om jag blir dödad på "riktigt" så bryr jag mig nte för bara jag får nudda er med ett slag , oo jag hoppas ni dödar mig för ni smitar av er , HOROR !

bläääääääääääääää på er .

jag varnar er .

pusspuss små flickor :d

2011-03-02 @ 20:49:07
Postat av: du är en äcklig fitta

åh seriöst, jävla äckel.

skabb, usch.

FITTA ÄR VAD DU ÄR

2011-03-03 @ 16:51:22
Postat av: jjjjoooossssefineee`

USCH patetiska lilla luder.

HAHAHAHAHAHAHA, ta bort skiten om jonna svär på

allt att jag delar dig på mitten annars.

2011-03-03 @ 16:55:13
URL: http://jjosefinehedblad.blogg.se/
Postat av: Sandrina

Usch så jävla illa din lilla hora

låt henne vara. Även om jag inte känner henne så tkr jag att du ska ligga väldigt lågt. Du ser vad folk skriver om dig asså väx upp ditt äckel å ta bort inlägget. :@

2011-03-20 @ 14:43:10
Postat av: www.cemi.blogg.se

ta reda på sanningen innan du lägger ut ett namn på din blogg. Särkilt när du har så jävla fel.



Ta reda på sanningen och sedan skriva.

2011-03-30 @ 20:56:39
URL: http://cemi.blogg.se/
Postat av: linus kunglighet ohlsson

svär din fitta, tar du it bort detta,så kommer jag bli en mardröm för dig, det kan jag svära på, o ser jag dig ute, kommer jag fucking STAMPA in ansiktet på dig,

kommer skära av din fingrar,ett efter ett, så ska vi se hur lätt det är sen att skriva massa skit om folk, om det är nåt kan du adda min msn hoe

[email protected]

pusssss hej ;)

2011-05-06 @ 16:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0