jonte larsson ♥

saknar dej jonte larsson du betyder mkt för mej :'(
men nu finns du inte längre vid min sida :'(
hoppas du kommer tbx till mej snart :'(
du var som en bror för

en bror som ställde upp för en ♥
en bror fanns där när man måde skit dåligt ♥
en bror hjälpte mej igenom svåra delar ut av livet 
en bror jag kommer att sakna ♥

jag vet att du kanske inte läser deta men jag saknar allt
jag ångrar allt som hänt / hände
just nu vill jag inte leva jag vill ha dej vid min sida igen fatta hur mkt du betyder för mej

jag kommer ihåg när jag grät på din axel på kupolen du fanns där du fick mig att känna mej tryg, kommer ihåg när vi var vid långsjön
du , jag , simon och sofia fy fan vad kul vi hade det var sista minnet med dej :'(

fan säger jag bara ångrar det så jävla hårt
det som hände det var inte meningen hoppas du kommer tbx till mej snart :'(

älskar dej bror


kom tbx till mej bror :'( <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0