just nu (L)

heeej på er igen


nu sitter jag och gör inget igen xd
jag sitter vid papaps dator just nu och skriver :)
min dator funkar inte än....


jag har inte så mkt att skrivamen jag kan skriva nånting ;D <333
i dag händer det inte så mkt ;)
i morgon kanske jag ska till falun och träffa några vänner ;D
det kanske blir att sova hemma hos någon då vi får se vad som händer
man ju aldrig ju =) <3333


nu är det bara 11 dagar kvar till skolan börjar jag längtar som fan efter skolan
att få träffa alla sina vänner igen efter sommar lovet :D
weeiii nu går man ju upp en klass ju ska börja 9:an
ni kanske inte saknar skolan lika mkt som jag gör ...

nej nu ska jag dra och kolla på tv och mobba lill syran xD
hon kommer att dampa sönder för det gjorde hon nyss....

hoppas nu har haft en bra dah alla

puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0