kom igen :O

heeeje alla bloggare (L)




nu sitter man här igen alla e så dåliga på att läsa min blogg :(
jag har haft ca 18 besökare i dag...
jag brukar liksom ha ca 60-80 besökare på en dag :)
men det har minskat efter som jag inte lägger ut något längre =(


aja nu är jag hemma iaf efter dagens tävling =D
det gick inte så bra för mej men det är inte så konstigt efter som det inte var min klass xD
för den som undrar så håller jag på med bågskytte det är min hobby elr vad man nu ska säga vad nu än är :D

jag är inte vet inte vad jag ger mej in på i bland xD
jag har tävling i morgon jag åker kl 5.00 till Edsbyn jag e lite konstig x"D

nej nu ska man ta och lägga sig så att man kommer upp i natt så att man kan åka och tävla =D
hoppas ni har haft en bra dag alla :D



puss puss (L)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0