Lunch (skolan)

heeej alla älsklingar (L)



sitter just nu i biblioteket -.-"

jag kommer att blogga från skolans datorer x"D
jag har ganska tråkigt i skolan fast man har liskom ändå kul...
jag hade nyss NO det sög vi fick inte göra en BOMB jag undrar vrf vi inte fick x"D
det är lunch nu jag orkar inte äta men ska ändå kolla vad det blir för mat..

sen ska man försöka att ta sig hem men jag vet inte när bussen går jag tror den går kl 16.00
från skolan om jag inte har fel aja!

vi har lunch från kl 11.40 till 12.40
vad fan ska man göra den här tiden jag kan ju liksom inte sitta och blogga hela tiden då blir det flera in lägg per sekund liksom och det orkar man inte med -.-"

mitt schema är ju helt CP iaf alla måndagar...

först har vi !
mentornstid 08.30 till 9.00
sen har vi
SO kl 9.00 till 10.20
sen har vi
NO kl 11.00 till 11.40
i mellan har vi lunch från kl 11.40 till 12.40
efter det har vi..
SO kl 12.40 till 13.40
sen har vi....
NO kl 13.45 till 14.45
sista lektionen är
MA kl 14.50 till 15.50

det är min dag i dag -.-"

just det det har var lite bråk i går -.-"
bara för att jag hade skrivit jävla kuk sugare på msn ...
så nu bor jag hos min pappa tills soc har fixat något :S

aja jag måste dra snart jag kan skriva lite till tror jag för jag måste dra till maten nuy ni får ha det så bra



puss puss på er alla älsklingar och blogg säsare






Kommentarer
Postat av: sannnnnnnnnnna (:

fan vilken lång dag ni har :(

inte kul <3

2010-08-24 @ 19:10:27
URL: http://pumpaarumpaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0