min dag! xD

heeej bloggen! xD


vilken dag det har varit...
det har hänt en hel del xD
jag har ringt och väckt typ alla i min kontakt lista
men ingen svarade :(

sen dampa min dator om man kommer åt en svart kabbel så stänger den ner hela datorn -.-"
och jag råka komma åt den ca 9 gånger snacka om att jag fick damp på den xD
jag stör mej på min dator jag kommer in på msn me ninte på internet....

sen gjorde jag och min siz en heder till mej ;D <33333
jag vart nöjd me den :D (L)

snart blir det att gå ut med siz och röka ;P
hon e inne hos farfar och lånar hans hemma tele vi får inte låna hans hemma tele xd
så hon sitter och pratar med jesper just nu tror jag iaf fall vad jag hörde innan hon gick...

jag ska snart över och låna tele måste ringa nicklas och några till  ;D <333
nej nu ska vi gå ut och röka
hoppas ni har haft en bra dag

puss puss

+ här kommer det lite bilder från dom här dagarna











ida gjorde en lika dan fast det står F P ♥

det var alla bilder nästa njag årkar inte ladda upp alla bilder dag
ni får trycka på dom små bilderna för att få dom e störe storlek ;P<333


puss puss <3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0