min dag xD !

heeej alla blogg läsare!


i dag har jag inte gjort så mkt ;D
jag har typ sovit bort hela dagen jag fick sova fram till 11.15 tror jag
för att min syster kom och sparkade upp min dörr -.-"
så jag hara varit trött och iriterad hela dan :(

och jag kom nyss hem från min träning =) snacka om att det var ett tag sen jag tränade
de kändes xD jag tappade bort en pil men jag hittade den sen xD


just nu dampar min msn så jag kan inte logga in kanske loggar in senare ;P<333..

jesper åkte hem i dag fan vad skönt nu får jag sova i min säng igen ( breve min siz )
vi delar på sängen x"D

nen nu ska jag ta och starta om datorn igen och se om msn funkar -.-''
men först röka med siz :D <33333

hoppas ni har haft en bra dag alla ;P (L)


puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0