NO LIFE x"D

heeej på er alla =)



jag har inte skrivit så mkt på dom här senaste...
jag vet inte vrf jag inte har skrivit så mkt :(

aja i dag har det inet hänt så mkt
jag sitter just nu och kollar runt på datorn weeiii ;D
snacka om att jag hara tråkigt jag har inte kekat frukost än har inte haft årk till det heller

jag kanske gör ett video in lägg senare ska bara få tag i in användare så att jag kan ladda upp den =) <33
+ att jag har utegångs förbud -.-"
det suger kuk fatta hur jävla tråkigt jag har nu :(


miiina cigg e slut :'( måste få tag i nya så fort som möjligt
asså om jag inte svara på min mobil elr på msn så e jag nere...
så ni behöver inte bomba mej på mobilen elr på msn tack ;D <333
och min siz cigg e oxå slut -.-"
ååååå fitta det här suger nu ju jage så jävla röksugen just nu
jag kommer att dö om jag inte får cigg snart -.-"

weeii min syster hade en halv kvar vi röka den snart :D
min dag är räddad (stavning)

vi får kebab rulle till mat pappa e fan snäll :)
och en sak till jag är inte vän dennis jansson 
han brött våran vänskap men det är bara för att han e CP jag orkar inte heller med någon som snackar skit om en 24/7 och en som säger att jag dissar massa skit jag fattar inte hur han orkar -.-"
han måste ju ha ett fel i sitt huvud -.-"

nej nu ska jag ta och dra hoppas ni har haft en bra dag











bara ett line i dag :D



puss puss på er alla älsklingar (L)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0