ny dag X"D !

hej bloggen x"D


nu har jag rökt klart med min siz :D
och kekar mina korvar dom var vart slaka när man värmde på dom x"D
fråga mej inte vad jag tänker med just nu för det vet jag inte själv X"D
jag har bild på dom ;D
dom ser jätte goda ut =)
jag är på jätte gått humör som ni kanske märker xd
jag vet inte vrf det heller nu kanske tror att jag har knarkat elr något mendet har jag inte gjort än xd
och ja jag e nykter X"D


i dah händer det inte så mkt jag ska i väg och träna jag ska
skjuta 50 meter
ska skjuta in mej på det efter som jag ska snart i väg och tävla ;D
jag ska till edsbyn och tävla jag kommer ju att dö liksom jag har gått deras banor flera gånger
och dom har bara backar som fan x"D

nej nu ska ta och gå upp till min dator där alla typ bombar mej på msn -.-"
först e dom jätte sociala sen typ iggar dom en :(


aja nu ska jag ta och dra
hoppas nu följer min blogg =) <333


mina korvar



pappa köte lördags godis till mej och ida
vi fick cigg =) weeeiii <3333


puss puss ska dra






Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du verkligen följt skolan som du ska? Hört talas om isärskrivning? Kanske något om , och . ? Kanske borde fokusera på skolan lite mer..

2010-08-08 @ 02:33:45
Postat av: Anonym

inte så jätte smart att röka!!



förstöra livet innan de änns har börjat! :/

2010-08-10 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0