skolan håltime :D

heeeje bloggen! :D

nu sitter man i biblan igen :D
skit kul fast ne jag har hålktime just nu och vet inte vad man ska göra just nu heller :(
alla e liksom på lektion...
det suger riktigt hårt det kan jag lova :'D

min skola dag har varit ganska bra (NOT)
om ni undrar så har jag ingen dator hemma just nu efter som jag har dataförbud -.-"
så jag försöker att hinna till biblan på lunchen men det brukar vara upptaget...
så jag skriver just nu vad som har hätnt dena vecka :D


måndag: det hände inte så mkt i skolan eller hemma det var skit dåligt väder så man kunde inte gå ut och röka i skolan så bara för att der regnade som fan :(
tisdag: först skola sen hem hemma hände det inte så mkt jag hade träning på kvällen WEEII!!! :'D men det regnade på träningen med -.-" men men sånt e livet
onsdag: för att jag skulle åka och kolla ¨på det där utrednings hemmet och jag bestämde mig att åka på det och jag ville börja där med saå jag sa det till som :'D ... !
torsdag: i dag har det inte hänt så mkt heller men det e skit väder ute -.-" sen blir det hem och ta det lite lugnt och sen träning :D WEEII!!! nej nu måste jag kanske dra på lektion... hahah  jag håller inte kom på tiden just nu så jag måste dra :( kommer att sakna der så JÄVLA MKT!!!! :'(

jag skriver så fort jag kommer åt en dator så skriver jag..
ni får ha lite kol på min blogg under dom här veckorna :D 


ni får ha en bra dag alla bloggare :D 


puss puss ;D (L) 







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0