143 och svar på alla

143 frågor

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Mmm :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja det gör jag =)
har du varit kär i någon? - ja
är du kär just nu? - nej inte just nu simon förstörde det



Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - frida caroline persson, berlund
när fyller du år? -  8 okt
några piercingar? - ja i näsan
vad har du på dig just nu? - ett par trasiga legins och ett blåt line och en rsata tröja =)
vilken årstid är bäst? -  sommar och vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att det är sol ute
vad tycker du mest om hos dig själv? - allt
vad är du bra på? - ganska mkt
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans !!!

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - allt? min syster och jossan
vem är den roligaste av dina vänner? - min syster och mohammed och tim
vem är snyggast av dina vänner? - vet ej
vem är mest partyprisse? - issa persson
vem är den du helst har filmkväll med? - min syster och alla mina vänner
vem av dina vänner är mest "evil"? - hemming ;)
du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig? - min syster elr sofia

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min syster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -inte så bra
vem är farligast i din familj? - ida
vem ser roligast ut i din familj? -  ida
vem är coolast? - jag och min syster
har ni något husdjur? -
2 st katter frase och fjanten
vem har du mest gemensamt med? - ida
vem sover du oftast med? -  min syter just nu
roligaste kvällen med familjemedlem? - min syter när vi låg och sparkade på varandra

10 frågor om idag
vad har du gjort? - sovit bort halva dan och bloggat
har du varit glad idag? -  aa
har du varit ledsen idag? - nä
har du gjort något bra idag? - vete fan
vad ska du göra nu? - bloggar =) (L)
har du gjort något dåligt idag? - näää
vad har du ätit idag? - inget
har du duschat idag? - jaa =)
är du trött nu? - näää o kl e 03.07
vad händer imorgon? - inget tror jag sova bort halva dan

SKOLAN
Går du i skolan? - nä det menar du inte klart som fan jag gör det
Har du varit i skolan idag? - Lov.



ANNAT
Hur mår du just nu? - Vanligt :)
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja string =D
Har du piercat dig? - jaa xD

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - simon 
Vem ringde du senast? -jossan
Vem sms:a till dig senast, vad stod det? - de du
Vem sms:a du till senas, vad stod det? - skrev aldrig till någon


ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nää
Vad är klockan nu just nu? - 3:25
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb och bloggen


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - en vecka sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - 1 timme sen
SPORT
Går du på någon sport? bågskytte
I så fall, vilken/vilka? vi e många
Trivs du med den sporten? - jarå
Tycker du att den sporten är rolig? - ja
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - jaaa =) <333

ÖVRIGT
Gillar du punk? - nae!
Har du sminkat dig idag? -jaaaaa
Isåfall, vad för smink? - du allt som går typ
Vad har du på dig för trosor just nu? -  svarta lepard string
Hur ser dem ut? - mäster på dom iaf
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - jaaa
Hur ser den ut? - den e gul

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
I så fall, vilken låt för tillfället? - inget

Vad gillar du för musik? -blandat


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  jaa
Har du fler än 3 jeans? -  ja fast har klippt sönder dom
Har du fler än 5 tröjor? - ja
har du en svart bh/topp? . ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - neeej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - jaaaaa
Andänder du mousse? - nae
Använder du deodorant? - JA
Använder du parfym? - ja =D
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Andänder du brunkräm? -ja
Använder du rouge? - NÄ
Noppar du ögonbrynen? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - blandat
Duschar du varje dag? - ah nästan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej
Är du kär just nu? - <.< >.> haru nå me de att gö? :D
Har du kysst någon idag? - Nee ;/
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Har du ett förhållande? - nööh
När går gränsen vid otrohet? - det skulle aldrig falla mej in att vara otrogen
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - hemminng men det vara bara för att han sa att han skulle dissa mej och jag trodde på det så jag dissade han först :(
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ja de har jag gjort
Är du svårflörtad? - nej inte vad jag vet
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - jaaaa
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -  hemminng
Hur länge höll det? - knappt 1 dag.
Har du lekt med någons känslor? - mmm.
Hur länge var ditt kortaste? - kommer inte i håg
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - nu vill jag ju ha ett förhållande fan... e så seg om jag e singel faktiskt...
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - näe
Är du en bra pojk/flickvän? - ja jag tycker det i af
Hur många har du varit kär i i år? - jadu bra fråga jag vet inte
Vem sov du senast bredvid ? - simon petersson 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - simon petersson
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? -nej tror inte det
När fick du din första kyss? typ 1an
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte .
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - vet inte
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja om hade varit tsm i ca 3 år så kanske
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -jag vet inte det e blandat

haha vilket liv jag har vet inte vrf jag gjorde deta men aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0