tja fan! xd

heej bloggen!


nu sitter jag här igen det händer inte så mkt...
jag har sovis ca 7-8 timmar idag var vakna litew för länge tror jag x"D
jag har varit hemma typ hela dagen men jag ska snart dra
på träning :D


sen vet jag inte vad som händer
=)
jag har märkt att mitt sim kort har funkat hela tiden -.-"
och jag har haft det i ca 1 vecka och jag har inte äns testat om det funkar men i dag testade om dte funkade
och de funkade

det blir pankaks tårta till mat i dag mm gott :D
sen blir det träning weeii
längtar redan efter att få åka :D

jag vetatt jag intela upp något i morse :(
jag hade ingen årk att skriva -.-

nej nu ska jag ta och dra en sväng hoppas ni har haft en bra dag =) <33


puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0