tjo fan !

heej alla älsklingar (L)


nu sitter man här åter igen...
det har hänt en hel del saker på dom här timmarna som har varít!
men det har ordnat sig nu det är jag tacksam över =)

jag kanske keka frukost har inte kommit så långt än x"D
jag tog lite oseriösa bilder i går jag kan lägga upp dom xD
jag försökte att likna en fjortizzz jagvet inte om jag lyckades bra men jag försökte iaf =D

efter deta in lägg så ska jag ta och göra mat till mej och siz =)
men vet inte vad det blir...
det kanske blir något med makaroner...
vi har kekat makaroner snart i 3 veckor -.-"
håller på att bli tokig på makaroner...
vi kekade makaroner och korv i 2 veckor tror jag om jag inte har fel...
aja jag vet iaf att jag nämner makaroner i varenda mening X"""D

fan vilken humor jag har asso =D


här kommer dom det är bara oseriösa bilder  x"D












det vara alla oseriösa bilder för den här gången X""D
ska väl snart ta och göra en video om små fjortizzzar xd


hoppas ni har haft en bra dag alla =D


puss puss




Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi ååh gud så glad jag blir att du gillar mn blogg hihi:)



äsch man orkar inte alltid updpaterad:D

2010-08-12 @ 20:34:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. ja det är helt sant:D

2010-08-13 @ 02:12:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0