fotodag

hej alla nu kommer de lite bilder från idag jag och min siz var ute och tog lite kort i någons lada me öh ballar elr vad dom nu heter dom e runda X"D det kanske kommer ett video inlägg när jag åker ner från toppen snacka om att jag flygger jag viste ineta tt jag hade vingar men nu vet jag att jag har det X"D kul hade vi allafall och ett skratt fick vi ni kommer säkert att assgarva åt mej det lovar jag hoppas bilderna vart bra efter som de min siz som har tagit dom flesta bilderna dena kväll. (L) nej nu ska jag dra ner till min siz och kolla om bilderna e klara så att jag kan ladda upp dom på min blogg :) jag lovar att jag kommer att skriva mer dom här dagarna sen kommer det att bli lite uppehål efter som jag ska till öland och tävla men det blir bara i 4 dagar :)<333
puss puss på er sötisar  :)<33

nu får trycka på bilderna för att få dom i störe strolek ;*(L)







































det var alla bilder från i dag =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0