god kväll ;$ (L)

heejj alla älsklingar ;*<333


kommer nyss hem från min älskling (L)
jag sov hos min älskling i natt det var fett mys vi somnade kl 5.00 iaf jag vet inte om min älskling har sovit efter som jag höll han vaken ;) (L)

när kl var 22.30 så satt jag och ida min siz och jesper på donekn och käkade billys pizza mm gott...
sen drog vi hem till ciimon min älskling iaf jag gjorde de ida drog hem till sin kille :)


sen var inte ciimon älsklingen hemma så jag var tvungen att ringa hem han jag gjorde inte men hans mamma gjorde xD
sen bjöd ciimons pappa på cigg en sak säger jag bara mentol smackar skit XD det känns som att man flygger när man går så kändes de för mej hahahaha x"D

och senare i dag fick jag veta att jonte larsson var skit sur på mej -.-" för att jag hade tydligen tagit ciimon i från jonte -.-" elr något sånt han varskit sur iaf orkar inte bry mej längre han e 96a så han kan inte göra något han e för liten....

29/7-10 älskar dej ciimon petersson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0