godmorgon fast ne

god morgon bby ;* (L)

har nyss vaknat tack vare att min sis kom och sparkade upp dören så att jag höl på att skita på mej xD

bara för att hon ville röka...

har ganska ont i huvudet i dah efter det som hända i natt...
jag typ och trök mitt face i skärmen på datorn för att jag var så jävla trött och jag var ju tvungen att se vad jonte larsson skrev O_o

vi bråkar än jag vill bara få ett slut på allt bråk nu vill att vi ska vara vänner med funkar inte x""D


orkar inte skriva så mkt i nu för jag e skit trött tack vare min siz X"D


tack för väckningen ida persson ( syster)

en morgon bild jag håller upp solen nästan varje dag x""D förutom i dag ... kanske i morgon





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0