heej alla sötiar (L)

nu sitter man här igen vilket liv det här suger det finns inget att göra ska väl ut med siz och röka snart tror jag ^^


just nu regnar det igen det suger hårt i dag har jag inte gjort så mkt ;) (L)


jag var med pappa till stan och träffade mina kontakt familj och hämtade min mobil hos dom och lite klädder...
hon vart skit sur på mej för att jag tog med lite kläder hon e ju helt CP i huvudet hon har ju ADH på riktigt x"D
hon tyckte att jag skulle sluta röka och bla bla bla....
jag lyssnade inte så mkt på vad hon sa XD


snart börjar skolan igen då blir det kul få träffa min vänner igen det är sista året nu ska bara gå klart 9an sen ska jag försöka att söka till oscarshamn så att jag kommer långt bort som möjligt från dalarna ;* <33


nej nu måste jag dra ha de så bra kommentera gärna ;*

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0