heej på er igen

hej jag har skit tråkigt så jag skriver lite på bloggen :-)

det vart inte att sova hemma hos jossan hon hade mitt x hemma hos sig -.-"
om jah komemr hem dom när han e där då e de rena rama blod badet XD han e ju helt CP i huvudet...


just nu sitter jag och kekar godis och lyssnar på musik :-)
ska väl ner til min siz snart och kanske röka :-)


nu börjas det igen me jonte vi började bråka på msn ist för bdb jag vet inte hur han orkar men han e fan CP i huvudet han med -.-"
det e väl bara för att han ska visa sig cool med ciimonpojken@bdb -.-"
men han e inte så cool som han tror han e har aldrig tyckt om jonte larsson från första början xD


jag har no life i bland tror jag XD :-)

aja nu ska jag göra en ny hader :-) (L)<333
puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0