livet suger

livet suger hårt mit live suger just nu :'( allt känns så skit :'(
jag viste att den här dan skulle komma... sitter just nu och röker med min syster på mitt rum och typ nästan gråter men han ska inte få mej att gå ner på knä det här handrar om Jonte Larsson vi bråkar åter igen :'( jag orkar inte mer jag vill vara hans vän men han hatar mej som fan pallar inte med det vi var skit bra vänner men nu börjar vi spritas det känns skit jobbigt :( jag et inte vad jag ska ta mej till ska jag låta han vara ett tag elr vad fan ska jag göra jag vill inte lämna han... :'(


- jonte larsson den här texten är till dej den säger allt här kommer den :'(

bror du och jag har alltid funnits där för varndra, när jag grät så tog du min hand och kramade om mej så jag kände mej trygg om någon var dum så täckte du min rygg. aldrig har jag känt nåt hat i närheten av dej du är den bästa brorsan en tjej kan tänka sig. alla dessa år som jag var sjuk och inte värd nåt så fick du mej att inse att livet är nå gott.
jag säger det för sällan Jonte jag älskar dej. stanna här hemma flytta aldrig iväg  du är en underba människa jag lovar, svär. jag älskar dej brorsan du är den bästa på jorden jag säger inte ofta dom där 3 orden
jag älskar dej brorsan, du är den bästa på jorden jag säger inte dom 3 orden ofta.... och det finns inget bättre, jag hoppas att vi aldrig skulle växa isär :'(... att inte ta emot skiten som alla snackar om. att nån gång kanske livet börjar om :'( tack för allt stöd och all kärlek som jag har fått :'(


det var allt :'(


- once you were my brother, but now you are no longer the brother :'(

god natt alla sötisar ;* (L)


kl e bara 00.31 men orkar inte vara vaken längre har inte sovit på länge skriver i morgon med :) ;$ (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0