wee heej ;P

heeej alla älsklingar ;P (L) <333


har nyss kollat på film kommer ej ihåg vad filmen heter men den var skit bra jag älskar filmen ;P<333
var nyss ute med siz och rökte

pappa har inte kommit hem än

kl e nu 00.47 och jag e inte trött jag kommer att vara pigg ett bra tag till tror jag weeii ;P (L) <333

just nu sitter jag och skriver me min bror på msn xD
han fattar nada om vad jag snackar om just nu xD
det gör jag med  jag har fan no life just nu tror jag ;*<33


snacka om att jag har ont i röven och huvudet
jo det var så här xD
när jag snackade me min bror på msn tidigare i dag så hade jag för bråtom att sätta mej och jag hade inte dragit in stolen så jag sate mej och jag misade hela stolen XD så jag jag ramlade ner på golvet xD och slog i huvudet i tangent bordet xD

snacka om att jag assgarvade då


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: heej :) nej tyvärr gör jag inte reklam för andra bloggar.

puss

2010-08-01 @ 11:25:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0