har tråkigt :/ (L)

heeeeeeeje bloggen :) <3


jag har skit tråkigt ....
det finns inget att göra :/
jag har inte så mycket att skriva just nu :)
kanske senare jag mår inte så bra efter den där opereringen det gör fett ont :/
jag har precis tagit av lindan så nu har jag bara en stöd trumpa :/
i morgon drar jag till hedemora hem till lukas :D <3333
ska sova där en natt fett med mys blir det :D
vet vad som kommer att hända ;)
jag kan inte göra något efter som jag har ont i min arm...
jag har fan inte sovit ett skit i natt efter som jag sov inne hos Lina L :)
snacka om att vi hade mycket att snacka om :D
vi snackade om vad som hände på lovet :)
nörsjö hade varit i nås jag har varit hemma och chillat :D
fett skönt söger jag bara :)
men jag hara bara sovit...
och nu sitter jag hos morsan igen :D
men jag åker lika fort här i från x"D
nej ska dra nu (L)
kanske skriver något senare :D

puss puss på er alla :D <333333









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0