15 år :D

heeeeeeeeje bloggen! :D <33


i dag ärvdet dagen som jag har väntat på i evigheter :)
jag fyller 15 år i dag :D !

aja i dag har det inte hänt så mkt.
Jag har varit i skolan men jag var till min siz skola först och hämtade min jacka :D
efter som jag hade glömnt den hemma hos pappa!
snacka om  att jag var lat i skolan i dag vet inte vrf  :/

jag har forfarande ingen dator men dom gör ett undan tag nu efter som jag fyller år :) (L)
just det när vi skulle med bussen så fick jag och Äwe gå till hosjö och ta bussen där :/
det såg ju lite roligt ut efter som jag hade högklackade skor så kan man säga att jag hade ont i fötterna -.-
det var ca 2km....


nej nu ska jag da och köpa cigg hoppads ni har haft en bra dag alla bloggare :D <3333


skriv görna ett grattis till mej (L) :D !


puss puss (L)





låten säger allt :D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0