foto modell för en dag med siz =D

heeeeeeeeje <333



dålig uppdatering jag vet :(
men sånt är livet just nu..
det är lov och jag har varit hemma pappa :D
min älskling sov hemma hos mej hela helgen =D
fett med myss kan man säga (L)
jag saknar min älskling fett mkt..
i morgon blir det falu lasarett ska operera mej :(
mamma kommer snart och hämtar mej =D
hon ska följa med mej i morogn...
jag hoppas det går bra för mej i morgon :)
just det jag och ida var foto medeller för en dag i går det vart jätte fina bilder :D
jag kommer att ladda upp alla tror jag (L)
min facebook funkar igen :'D

aja här kommer bilderna :D







finns mer på facebook.com
frida berlund


ska dra nu puss puss på er alla :D <3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0