heeeeeeeeeeje <333

heeeeeeeeeje<33
nu är jag txb igen :)
jag sitter just nu på behandlingshem i falun -.-"
jag kommer att börja blogga igen :)
ni kan börja att följa min blogg åter igen...
jag hoppas att ni har saknat mej puss puss på er :)


nu ska jag berätta om min dag :)
i dag har jag inte gjort så mkt jag har varit på stan och träffat min siz och jozzie och sist men inte mins Damir min lilla bebis :) asso jag får inte ha dator men jag lånar Lina Anderssons dator just nu :)


det har varit ganska mkt bråk på de här stället...
vi har en neger på de stället alla är i mot henne x"D

nej nu måste jag dra hoppas ni har haft en bra dag alla sötisar :)


puss puss (L)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0