heeeeeeeje (L)

heeeeeeeeeeeeeeeje

jag blir så jävla sur på allt och alla :@
nu har någon tagit bort alla mina bilder på datorn jag blir så jävla pisst på dom asså :O
så nu har jag inga bilder på denna datorn igen nu måste jag ta nya :@
jag sitter på msn på en annan dator jag har en börbar dator i knät och en icke bärbar dator som jag sitter på bdb med :D det känns jätte fult kan jag lova :) just det jag ska operera mig på måndag så jag kommer inte att kunna blogga elr vara inne på msn det suger jag vet :'(
så jag kommer inte att sitta vid datorn på mins 3 veckor jag kommer att ha jätte ont....
om ni vill prata med mej så får ni ringa :)
jag lämnar in min mobil kl 21.40 så ni får ringa före.
jag kan jag lova annars får ni skylla er själva xD

puss puss på er alla :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0