heeeeje :)

heeeeje bloggen :)


nu är jag hemma hos morsan :) <333
och bara tar det lungt igen :)
sen blir det att dra tbx till närsjö och då blir det att fira mig.
Sen blir det att dra och bada bubble bad :)
det ska bli kul jag vet inte vad jag ska få ut av närsjö :)

I dag har det inte hänt så mkt jag fick sova fram till kl 10.00 men jag somnade om
så jag sov till 12.00 det var fett skönt :)
och på torsdag får jag min mobil tbx fatta hur skönt det kommer att bli men jag kimmer att få ett nytt nr så ni som vill ha mitt nr får fråga efter det :) <3333

jag sitter just nu och lyssnar på musik och bloggar och kollar runt på bilddagboken lite :)
det kan inte är så roligt men jag sitter vid en dator iaf :) <3333
ja ja jag vet att jag är dålig på att blogga men det kommer att bli mer bloggande på torsdag :D <333
för då får jag tbx min mobil och datorn :D

nej nu kommer det lite bilder på saknade personer :'( <333
saknar dom här personera fett mkt dom betyder mkt för mig :') <3333
här kommer bilderna :) (L)




Tim Johansson


Tobbe  (L)




Oscar (L)



Luwkas :)


Hanna Olander min stora syster :) (L)





fan asså jag måste få träffa er snart asså :)
nej nu ska jag väl ta och dra tror jag :) <333

hoppas ni har haft en bra dag och ha en forsät bra helg :) <333


puss puss på er alla :) (L) <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0