Lina <3

heeeeeje <33333



just nu sitter jag bloggar åter igen :)
lina L sitter och pratar med john min kp..
hon kanske kommer att hamna på låst inte bra :(
både jag och lina A är deprimerade efter som vi 3 håller ihop vi är som siz för varandra....
så nu sitter vi och väntar på svar om hon ska in elr inte...
aja jag kan berätta vad som har hänt i helgen :D

fredag var jag med min älskling, äwe och Oscar ...
vi gick t donken och jag fick västa damp på Oscar
sen åkte Oscar med äwe hem :S
och nu är dom tsk dom har liksom kännt varandra i en natt :S
fan vad jag vart sur :O
sen drog jag hem t pappa :D vivar på dop pålördag :D

Lördag vi var på dop :D det var jätte kul..
jag har jätte många fina bilder :D men dom bilderna är tyvär i min mobil men dom bilderna ärborta efter som jag tappade mobilen så jagser inte ett skit vad alla skrivet :S
alla får ringa om dom vill prata med mej :) <3333
ska köpa cigg nu ni får ha det så bra :D

puss puss på er :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0