sitter i skolan :)

heeeeje :D


nu sitter man i skolan :/
jag har skit tråkigt just nu kom precis från lunchen. det var tacos det var ganska gott :)
snart kommer niklas med laddare till mig :)
jag måste ladda min mobil :-)
det känns skönt att ha sin mobil igen! :D
snart blir det att dra hem och sen blir det pappa nästa tror jag :) <3333
det ska bli skönt att åka från HVB hemmet ett tag...
jag ska berätta om en person nämner inga namn ;)
du vet säkert vem det är jag skriver om..

du är en snäll person.
du bryr dig om man mår skit dåligt du finns en nära.
jag brukar träffa dig på resecentrum på torsdagar ;)
jag tycker om dig veldigt mycker tycker om dig merr än vän :)
och det är sant ;)

ni kanse redan vet vem det är jag snackar om




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0