15/2-11

hej :(

jag förstår inte mej på killar vrf göra slut på sms när man kan prata öga mot öga det är bara fegt att göra slut på SMS!!!
jag blir så trött på såna killar alla gör typ slut på SMS!! vrf kan man inte bara ta det face to face för :S så jävla svårt kan det väl inte vara elr hur...
killar säger liksom det är vi 4-ever men jo tjena fan vad dom ljuger dom ju känslorna lika fort som man blir tsm med en.
killar får en att må dåligt och det vet dom.
Dom säger vi kan vara vänner men blir aldrig så för dom skiter i en.
jag var ju dumpad i dag av jakob morberg en tjej som heter sanna hon frågade mej vad jag skulle göra om jakob gjorde slut med mej.. då är det klart man fattar han att ska dumpa mej. och skriver man sms ist för att prata face to face :S
blir så JÄVLA trött på sånt JÄVLA SKIT snack.... drf ska man vara singel för då kan man inte bli sårad av någon JÄVLA kille... En del tjejer slutar ju äta när dom blir dumpad på sms av sin kille :( jag tycker fan synd om dom.
det finns ingen kärlek man får bara fel killar visa är bara ute efter ett knull sen är det bra för dom...
såna killar ska man inte äns prata med. Man blir bara sårad och mår skit. det gör jag nu efter som jag blev dumpad på SMS!!!   man orkar inte bry sig är man dumpad så är man det sånt är fan livet...
men ska dra nu ni får ha det så bra alla <3

hitta en låt som berättar ganska mycket nu ♥
lyssna vet jag ni har hört den förut det vet jag :( <3

http://www.youtube.com/watch?v=BRjJN8JLDdM


men ska dra nu puss puss på er :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0