dålig uppdatering :(

heeeje :P

förlåt för en dålig uppdatering :(
har haft lite mkt just nu.. allt är så jävla jobbigt alla bråkar jag bråkar med Christian sjöholm mitt ex..
han ljög för mej i 1 månad han var otrogen som fan och han ljög som fan. Jag frågade om han vrf han var otrogen.

- han ba jag har inte varit det.
- jag sa vrf ljuger du för berätta saningen istället så slipper vi bråka. när alla andra säger att du har varit det.

men han sket i vad jag sa han forsate och ljuga för mej + han blandade in Johan Andersson sa att jag var otrogen mot Christian :S.
den ända som vet hur jag mår det är Johnny Brandt Christians kompis.
det var han som berättade att han har varot det och ellinor var ju inblandad Christians EX....

han vet ju om att allt kommer fram.
det ända han tänker på är ju att knulla runt. jag trodde han hade mer vett i huvudet men där trodde jag fan fel om han...
Asso jag hatar såna killa som knullar runt och bara PLAYAR runt hela natten :S
men vist vill de så får dom väl det. det är ingen som hindrar dom ju!
vill dom leva singel hela livet så får dom de med om dom vill de xD

nej men ska dra nu jag kommer att börja skriva på bloggen igen så nu kan ni följa bloggen åter igen :)
puss på er alla nu :)



Kommentarer
Postat av: ..

du e ju slut i hela huvet

2011-03-14 @ 17:04:29
Postat av: Anonym

håller med föregående kommentar, helt slut i kastrullen så att säga..

2011-03-23 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0