hej bloggen :D

heeeje :)


kom ptrecis hem från skolan.
fett tråkig skol dag kan jag lova.
men fint väder var det iaf.
snart blir det att åka och klätra det ska bli kul :)
sen blir det väl att försöka ringa min älskling om han vill svara...
jag kan värkligen skämma ut mej själv i bland xD tror du inte jag ramlade i skolan när jag skulle ut och röka.
jag såg inte att det var is så jag sprang + det var ju vatten på isen så det gjorde fan allt lite roligare HAHAHAH xD
fy fan vilken dag asso. fick lust och bada ute nu isen är borta i ån så man kan ju passa på nu.
nu får man ju värsta vår känslan fint väder och det blåser lite med var väl skit samma det gör ju de på våren ♥
snart ska man väl äta lite mat om jag orkar har fult upp just nu.
först ska jag städa sen ska åka och klätra på klätervägg :)
sen sova.

men jag ska dra nu ni får ha de så bra :)

puss puss på er :) ♥'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0