nu är det fart igen :D

heeeje :)<3


träffade älsklingen i dag åkte till hans skola :) för att lämna 4 cigg ♥ han skola ligger i svärdsjö det var lite roligt efter som jag flög av bussen för att mitt ex Damir hoppade på bussen så jag sprang som en Jävel till min killes skola xD snacka om att mina ben skakade som fan när jag kom fram det var ju liksom bara 100 m tror jag höll på att dö xD ♥ men fick träffa min älskling ändå :)

här kommer lite bilder som jag inte har lagt upp än :)
bilder från tävlingen den 27/2-11


fråga mej inte vad jag siktar på xD







ganska konsentread :)

bilder från min älskling :)


min killes systers häst tror jag elr hans mammas häst :) så jävla fin har jätte finnt namn Titus :) <3


fråga mej inte men jag älskar att åka skoter det är det bästa jag vet :$
jag kanske inte är den som är mest normal och det har jag inte sagt heller x'D

här har ni lite bilder från mitt PORT lov :) <3

puss på er alla :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0