underbar helg <3

heeeje :D

hade en sjuk rolig helg. en roligare helg kan man inte hitta det kan jag lova <3
vi hade film kväll hos johnny :)
det är måndag igen trött som vanligt...
var hemma hos min älskling från lördags till söndag :)
fett mkt mys vart det.
sitter just nu och lyssnar på musik elr ja kollar runt på you tube har ganska tråkigt kan jag lova det finns inget att göra :(
ska väl ta och äta snart.. är skit hungrig kan ju lika gärna lika röka mej mätt ju :S
fast de tänker jag inte göra efter som jag inte har pengar så jag kan köpa nya.....
jag hoppas ni har haft en trevlig helg alla :)


här kommer det lite bilder sen fredags :D



bjuder på den här bilden xD







här har vi hela gänget :)

det var helgen :)
det var ett tag sen jag gjorde ett in lägg nu så det är lite hackigt nu efter som jag inte har haft tid och skriva :( <3
men ska dra nu ni får ha det så bra :)

puss puss på er :D ♥





Kommentarer
Postat av: DET VET DU

så jävla patetiskt att gå ut med det här både på din facebook och på den här fula lilla boggen, Att du måste berätta för allt och alla som är privat för er,

okej det var dumt att skriva ett litet ett sms, men vafan tänk lite !

2011-03-22 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0